بچه های من

بیماری مامامهین

1392/4/24 9:13
نویسنده : سپیده
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز 25تیرماهه

ومن طبق معمول چندین روز گذشته اصلا حالم خوب نیست حوصله ندارم...نمی دونم از کی بنویسم...

بگم مامان گلم اردیبهشت بیمارستان قلب بستری بوده و من نفهمیدم یا دفعه دوم که بخش ریه بستریش کردن و من اتفاقی فهمیدم ورفتم ارومیه امان از ازین دکترای بیسواد که اسم خودشونو گذاشتن متخصص فوق تخصص...با جون مریضا بازی می کنن خدا ازشون نگذره تو این ماه مبارک

یک هفته که بخش ریه بستریش کردن و حالش در ظاهر خوب شد مرخصش کردن و ماا هم یه کادوی خوب گرفتیم ورفتیم تشکر از دکترش و....که دوباره حالش بد شد و دکتر دوم گفت مشکل از قلبشه نه از ریه

ومن بدشانس هم تو این فاصله برگشتم خونه خودم غربت لعنتی اداره لعنتی تر با یه عده آدم نفهم تر که نمیتونم برگردم...

خلاصه دکتر دوم وسوم هم نتونست کاری از پیش ببره بردنش تبریز الهی خدا بابای علی آقا (دامادمون)رو بیامرزه که پسری می کنه برا مامانم...متاسفانه داروهای اون دکتر هم علاوه بر اینکه بهش نساخت که بدترش کرد به ناچار روز جمعه بردنش تهران ...

از دیروز هم بیمارستان بقیه الله بستریش کردن و نسرین شده همراهش

امروز هم احتمالا از آب ریه نمونه برداری نی کنن و می فرستن آزمایشگاه پاتولوژی 2روز بعد اعلام نتیجه و شروع مداوا ایشالله

تورو خدا دعاکنین مامانم زود برگرده خونه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد